|
چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400
- معرفي واحد خدمات فني و تخصصي :
واحد خدمات فني و تخصصي به عنوان يكي از واحدهاي زيرمجموعه معاونت امور پشتيباني شركت ملي نفت ايران مي باشد كه اهم وظايف و مسئوليتهاي آن را در زمينه فعاليت هاي فني و پشتيباني كليه ساختمانهاي شركت ملي نفت مي توان نام برد و از واحدهاي امور برق و تعميرات ، نگهداشت ساختمانها ، امور چاپخانه ، طراحي فضا و تخصيص لوازم و اثاثيه اداري نشكيل گرديده است كه خلاصه وظايف هريك از واحدها به پيوست مي باشد.
امور تعميرات
معرفي واحد |
ساختار سازماني |
فرآيند هاي جاري |
مستندات اداري |
ارتباط با ما |
وظيفه انجام تعميرات ساختمانها و مجموعه ها و راهبري تاسيسات را بعهده دارد. |
معاونت امور پشتيباني |
- برنامه ريزي، نظارت و كنترل عملكرد صحيح سيستمهاي تاسيسات برقي و ابزار دقيق، آب رساني ،گازرساني ، فاضلاب، تهويه مطبوع و آسانسورها و نظارت بر مراقبت و راهبري سيستم هاي تاسيساتي، تعميرات و برق ساختمانهاي مركزي و مجموعه هاي ورزشي آموزشي شركت ملي نفت
- برنامه ريزي و هماهنگي فعاليتهاي تعميراتي سالانه كلي و جزئي و انجام پروژه هاي مربوطه در راستاي سرويس دهي مناسب به كارمندان و بهره برداري بهينه از امكانات موجود
- انجام تعميرات عمومي تجهيزات اداري(دستگاههاي كپي،فكس،صندلي ، ميز و ...)و غير اداري در ساير ساختمانهاي تحت تصدي
- تدوين برنامه هاي تعميرات و نگهداري دستگاه ها و تجهيزات و ابنيه بر اساس مطالعات صورت گرفته و استانداردهاي موجود و نظارت، سرپرستي، برنامه ريزي كوتاه مدت و بلند مدت نوسازي و تعميراتي سيويل در كليه ساختمانهاي تحت تصدي
- مديريت ، برنامه ريزي و كنترل شاخصهاي استاندارد به منظور استفاده صحيح و مناسب از امكانات و تأسيسات موجود با هدف فراهم ساختن شرايط آسايش كاركنان ضمن رعايت ضوابط ايمني- حفاظتي و بهينه سازي مصرف انرژي و هزينه نگهداري
- هماهنگي جهت انجام امور مخابرات و شبكه با واحدهاي ذيصلاح |
|
61623814 |
خدمات فني و تخصصي |
|
تعميرات :
- رئيس تعميرات
- رئيس تعميرات مجموعه هاي ورزشي آموزشي
|
|
امور نگهداشت ساختمانها
ارتباط با ما |
مستندات اداری |
فرآیند های جاری |
ساختار سازمانی |
معرفي واحد |
61622475
61622075
61622577 |
-- |
نگهداشت ساختمانهای ادارات مرکزی و تابعه:
1- بررسی و بازدید مستمر مسئول نگهداشت هر ساختمان در جهت تهیه و تنظیم سفارش کار در
جهت بهبود شرایط نگهداری ساختمانها از لحاظ نظافت محیطی ، بهداشتی و راهبردی غیر فنی
2- ثبت روزانه فعالیتهای انجام شده در رابطه با امور محوله در فرمها
و دفتر گزارش روزانه
3- تدوین شاخصها و چک لیست های نظارتی نگهداشت
4- ارائه خدمات پذیرایی در دفاتر، حداقل 3 نوبت در روز
5- هماهنگی و رزرو سالن های جلسات
کشیک خدمات:
1- کنترل و بررسی برگههای خروج جنس- حواله های انبار و یا بار نامه جنس از ساختمان و حصول اطمینان از صحت مندرجات آنها
و تطبیق امضاء مجاز با نمونه امضاء معرفی شده
2- انجام بازدید از ساختمانها هنگام شب کاری، ایام تعطیل و بعد
از وقت اداری و اعلام هر گونه خرابی یا حادثه
3- مراقبت و نگهداری 24ساعته از ساختمانهای ادارات مرکزی
و پاسخگویی و راهنمایی مراجعین در بعد از وقت اداری و ایام تعطیل
4- اعلام سریع اتفاقات غیرمترقبه در مواقع اضطراری
دبیرخانه ادارات مرکزی :
1- دریافت، جمع آوری و توزیع نامهها و بسته های پستی
در طبقات
2- تایپ و ثبت نامهها در سیستم اتوماسیون اداری
3- نصب بخشنامهها و اطلاعیه در تابلو اعلانات
4- پیگیری مکاتبات اداری
تشریفات و پذیرایی :
1- خرید و تحویل ملزومات پذیرایی دفاتر مدیران و سالنهای جلسات واحدها
و مراسم ملی و مذهبی
2- اجرای خدمات پذیرایی در جلسات و مراسم
فضای سبز:
1- حفظ و نگهداری فضای سبز وگل گیاه موجود در ساختمانها
2- جابجایی و انتقال گلهای آپارتمانی در ساختمانها در راستای بهینه سازی فضای اداری
|
معاونت امور شتيباني |
نگهداشت ساختمانها:
برنامه ریزی ، اجرا و کنترل ارائه خدمات در ساختمانها
نظارت بر عملکرد شرکتهای پیمانکاری طرف قراداد
ارائه خدمات در بخش های کشیک خدمات دبیرخانه ساختمانها تشریفات و پذیرایی ، آبدارخانه ها ،تنظیفات ، فضای سبز و نامه رسانی
|
خدمات فني و تخصصي |
نگهداشت ساختمانها:
- نگهداشت ساختمان های ادارات مرکزی و تابعه
- کشیک خدمات
- دبیرخانه ادارات مرکزی
- تشریفات و پذیرایی
- خدمات فضای سبز
|
چاپخانه و امور گرافیک
ارتباط با ما |
مستندات اداری |
فرآیند های جاری |
ساختار سازمانی |
معرفي واحد |
61622339 |
_ |
- فرآیند امور گرافیک (تابلو سازی خط کشی ترافیکی و انواع برچسب های معمولی و ضد گلوگه و...)
- فرآیند چاپ و تکثیر و صحافی
- فرآیند امور اجرایی
- فرآیند انبارداری
- فرآیند امور اداری
- فرآیند امور مالی
فرآیند بازخورد گزارشات |
معاونت امور پشتیبانی |
ارائه خدمات متنوع در زمینه های طراحی و گرافیک، ساخت تابلو، چاپ و نشر و صحافی و تهیه انواع گزارشات و فرایند سازی سیستم های اداری، خط کشی ترافیکی و ... |
خدمات فنی و تخصصی |
چاپخانه و امور گرافیک:
- سرپرست چاپخانه
- مسئول چاپ و تكثير
مسئول گرافيك و طراحي |
تخصيص فضا و لوازم اداري
ارتباط با ما |
مستندات اداری |
فرآیند های جاری |
ساختار سازمانی |
معرفي واحد |
61623230 |
_ |
1- تهيه ملزومات اداري
2 – جابجايي مدیریتها و واحدها بهمراه ملزومات اداري مربوطه در ساختمانهای شرکت ملی نفت
3 –بروز رسانی ترسيم کروکی ساختمانها
4 - تهيه آمار و اطلاعات کارکنان مستقر در ساختمان ها به منظور ساماندهی فضای اداری
5 – انتقال لوازم مازاد از ساختمان ها و باشگاههای شرکت ملی نفت به انبار ری کالای مازاد |
معاونت امور پشتیبانی |
ارائه خدماتي از قبيل تهيه و جابجايي ملزومات اداري ، ترسيم كروكي ساختمان ها، بروز رسانی آمار و اطلاعات كاركنان ، تخصيص فضاي اداري ، انتقال لوازم مازادبه انبار ری و ... |
خدمات فنی و تخصصی |
تخصیص فضا و لوازم اداری |
|